Kasutustingimused

1. Müügitingimuste kehtivus

1.1. Tingimused kehtivad isetegija.ee internetipoe klientide (edaspidi Klient) ja ostukeskkonna isetegija.ee omaniku Give OÜ (edaspidi Kaupleja) vahel isetegija.ee vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Lisaks kasutustingimustele reguleerivad poolte vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. Kaupleja jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatused kajastatakse isetegija.ee veebilehel.
1.4. Kasutustingimustega tutvumine on Kliendile kohustuslik. Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „Olen lugenud ja nõustunud meie kasutustingimustega”, nõustub Klient, et on tutvunud Kasutuslepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Kasutuslepingus toodud tingimustega.

2. Tooted

2.1. Kõikidele isetegija.ee poes müügil olevatele toodetele on lisatud võimalikult informatiivne tootekirjeldus. Lisainfo saamiseks võib klient võtta ühendust kauplejaga e-maili aadressi isetegija.ee@gmail.com teel.
2.2. Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest.
2.3. Kõik kuvatavad tooted ei pruugi alati laos olemas olla. Kui mõni toode puudub laost ja tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab e-poe töötaja Kliendiga ühendust hiljemalt 3 (kolme) tööpäeva jooksul. Sellisel juhul pakutakse välja võimalik uus tarneaeg või toote asendamine samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga. Kui Klient ei ole uute tingimustega nõus, siis ta võib keelduda tellimusest ja juba makstud raha tagastatakse.

3. Hinnad

3.1. Ostukeskkonnas müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
3.2. Ostukeskkonnas märgitud hinnad ei sisalda postikulu ning hinnale lisandub transpordi hind vastavalt Kliendi valitud tarneviisile.
3.3. Kaupleja jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib see hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.

4. Tellimuse vormistamine

4.1. Valige välja soovitud toode, määrake kogus ning lisage toode ostukorvi
4.2. „Vaata ostukorvi“ nupu abil saate vaadata kas korvis olevad tooted vastavad Teie ostusoovidele ning vajadusel saate muuta koguseid ja lisada või kustutada tooteid.
4.3. Valige sobiv transpordiviis ning sisestage enda andmed.
4.4. Valige endale sobiv makseviis ning kinnitage, et olete tutvunud kasutustingimustega. Seejärel vajutage „Esita tellimus“ nupule.
4.5. Kui valisite makseviisiks arvega tasumise saadame Teile arve e-mailile. Pärast makse laekumist Kaupleja arveldusarvele paneme paki teele.
4.6. Arve tuleb tasuda 5 päeva jooksul, vastasel juhul Teie tellimus annulleeritakse.
4.7. Klient kohustub esitama tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Kaupleja ei vastuta Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

5. Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused

5.1. Peale raha laekumist Kaupleja arveldusarvele postitame paki esimesel võimalusel. Kauba tarneaeg jääb vahemikku 3-7 päeva. Kui mingil põhjusel ei ole võimalik kaupa selle aja jooksul tarnida, teavitame Klienti sellest koheselt. Vajadusel on Teil siis võimalus tellimus tühistada ja me kanname Teile raha tagasi.
5.2. Toodete tarnimiseks pakub kaupleja kolme võimalust: Omniva pakiautomaat, Smartposti pakiautomaat ja Tulen ise järele. Tarne hinnad on nähtavad ostukorvis enne tellimuse kinnitamist. Ise järele tulemise puhul on tooted võimalik kätte saada Tallinnas Sääse tänaval leppides kättesaamise aeg ja täpne aadress  eelnevalt kokku telefoni +372 5622 4348 või e-maili (isetegija.ee@gmail.com) teel.
5.3. Kaupleja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on tarnijale üle antud Kliendile lubatud kohaletoimetamise päevaks õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida Kaupleja ei saanud mõjutada või ette näha.

6. Tagastusõigus

6.1. Kui Klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne Kaupleja poolt tellimuse täitmist lepingust taganeda, siis kohustub ta sellest võimalikult kiiresti Kauplejat kirjalikult teavitama e-posti aadressil isetegija.ee@gmail.com. Kirja tuleb märkida taganetava tellimuse või arve number ning Kliendi kontaktandmed.
6.2. Kui kauba kättesaamisel selgub, et kaup ei vasta Teie ootustele siis teadke, et e-poest tellitud toodetele kehtib 14 päevane tagastusõigus.
6.3. Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast mil kaup jõudis Teie poolt valitud pakiautomaati või alates päevast mil saite asja enda valdusesse.
6.4. Taganemisõigust kasutades peab Klient teavitama Kauplejat oma otsusest ühemõttelise avaldusega kaupleja e-mailile isetegija.ee@gmail.com. Kirja tuleb märkida taganetava tellimuse või arve number ning Kliendi kontaktandmed.
6.5. Tagastatav kaup peab olema puudusteta, täiskomplektne ja originaalpakendis.
6.6. Tagastatav kaup tuleb postitada mitte rohkem kui 14 päeva jooksul alates Kauplejale tagastamisteate saatmisest. Kaup tuleb viia samale aadressile (Tallinnas Sääse tänavale, aeg tuleb eelnevalt kokku leppida) kust kauba kätte saite või tagastada Omniva või Smartposti pakiautomaadi vahendusel.
6.7. Lepingust taganemisel hüvitatakse Kliendile lisaks kauba maksumusele ka esialgne postikulu.
6.8. Tagastamisel kantakse Kliendile raha tagasi hiljemalt 10 päeva jooksul toote tagastamisest. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine Kauplejale. Kui tasuti sularahas kuid tagastust soovitakse arvelduskontole, tuleb esitada Kauplejale koos tagastamisavaldusega ka oma arveldusarve number. Raha on võimalik tagasi saada sularahas toimetades kauba Kauplejale.
6.9. Tagastamisega seotud transpordikulud kannab Klient, v.a. defektiga või vale toote saatmisel.
6.10. Juhul kui peale tagastamist ilmneb, et tagastus ei vasta Kasutuslepingus toodud tingimustele, siis raha ei tagastata.

7. Pretensioonide esitamise kord

7.1.  Puudusega kauba puhul on Kliendil õigus nõuda kauba asendamist või raha tagastamist. Kaebus tuleb Kauplejale esitada kahe aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest.
7.2. Kaebuse esitamiseks soovitame Kauplejat teavitada e-mailile isetegija.ee@gmail.com. Kaebusesse tuleb märkida Kliendi nimi ja kontaktandmed, kauba puudus, Kauplejale esitatav nõue.
7.3. Klient peab säilitama ostudokumendid, mis tõendavad, et kaup on ostetud isetegija.ee e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib Kaupleja probleemi lahendamata jätta.
7.4. Kauplejal on kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (e-maili teel) esitatud kaebusele kohustus vastata 15 päeva jooksul. Kui mingil põhjusel ei ole Kauplejal võimalik Kliendile 15 päeva jooksul vastata, teavitab ta sellest Klienti ja lahendab kaebuse esimesel võimalusel.

8. Isikuandmete kasutamine

8.1. Nõustudes kasutustingimistega annab Klient Kauplejale nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks. Käsitletavateks isikuandmeteks loetakse Kliendi poolt isetegija.ee ostukeskkonda sisestatud andmeid, sh Kliendi ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoni number, e-mail ning muud lisainformatsioonina Kauplejale Kliendi poolt edastatud andmeid.
8.2. Isikuandmeid kantakse kliendiandmebaasi ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks Kliendile.
8.3. Isikuandmeid, mis on vajalikud kauba vahendamiseks Kliendile, võib edastada tarneteenust osutavale ettevõttele.
8.4. Kaupleja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.
8.5. Kliendil on õigus nõuda oma andmete kustutamist Kaupleja andmebaasist.