Ostuinfo

Siia on koondatud mõned tihedamini esitatavad küsimused ning üldine info erinevate toimingute jaoks meie e-poes.

 

Millal saab tellitud kaubad kätte? Kui pikk on tarneaeg?

Müügis olevad kaubad on kõik Tallinnas kohapeal olemas. Postiga saatmise puhul on tarne üldiselt 1-2 päeva peale eduka maksekinnituse saamist (see kehtib tööpäevade puhul). Reedel ostu sooritades võib tarne pikeneda kuni 3-4 päevani. Kiirema tarne jaoks tuleks tellimused teha üldjuhul enne kella 15:00 ja maksta kas Swedbank või LHV pangast, et maksekinnitus kohale jõuaks kiirelt.

Kui tulete kaubale ise järgi on võimalik enamasti pakk kätte saada juba ostu sooritamise päeval. Kui kindlalt vaja kohe kätte saada tuleks eelnevalt kontakti võtta.

 

Kuidas toimub maksmine?

Maksmine toimub arve alusel. Arve saadetakse automaatselt kohe peale tellimuse esitamist teie “Arve saaja andmed” all sisestatud e-posti aadressile. Kui te ei näe oma postkastis arvet võite kontrollida “spämmi” kausta. Kui arvet siiski ei leia palun võtke meiega ühendust. Saadame arve uuesti.

Meie pankadeks on LHV ja Swedbank. Arve tasumisel teisest pangast palume arvestada, et pankadevahelised ülekanded võtavad aega. Enne kella 16:00-i sooritatud ülekanded jõuavad meieni samal päeval.

 

Soovin arvet ettevõttele. Kuidas seda teha?

Ostukorvis tellimust vormistades tuleb klikkida “Arve saaja andmed” blokis lingile “Arve ettevõttele”. Sellepeale avanevad lisaväljad kuhu saab sisestada ettevõtte nime ja registrikoodi.

Kuidas saada arve ettevõtte nimele
Kuidas saada arve ettevõtte nimele

 

Kas teil on X toodet Y tükki kohe olemas?

Iga toote detailvaates on laoseis näha toote hinna all. Tooted mis saab ostukorvi lisada ning tellimusena vormistada on kohapeal olemas ja saab kätte lubatud ajaks.

 

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

17 + = 19